وضعیت‌های مختلف یک کتاب‌ پس از افزودن به پنل

وضعیت

 

وضعیت کتاب:

بخش وارسی کتاب‌ها محل نمایش تمامی کتاب‌های درج شده در پنل است. هر کتاب در این بخش بسته به شرایط، وضعیت‌های مختلفی می‌تواند داشته باشد که در ادامه به شرح جزئیات خواهیم پرداخت:

پیش‌نویس:

وضعیت “پیش‌نویس” اولین وضعیتی است که هر محصولی آن را تجربه می‌کند.

در واقع همه کتاب‌ها پس از اضافه شدن به پنل چه از روش دستی یا فایل اکسل، در این وضعیت قرار می‌گیرند. باید توجه داشت مادامی که وضعیت کتاب در این حالت باشد کارشناسان عطارد نمی‌توانند آن را بررسی کنند به همین علت برای بررسی کتاب توسط کارشناسان عطارد باید بر روی آیکون “انتشار” کلیک کنید تا محصول شما در صف بررسی قرار بگیرد.

آیکون‌ها:

در این وضعیت چهار آیکون در دسترس است که عبارتند از آیکون ویرایش (مداد) جهت اصلاح اطلاعات بارگذاری شده، آیکون انتشار جهت انتشار محصول، آیکون حذف (سطل زباله) جهت حذف محصول و آیکون سه نقطه برای مشاهده اطلاعات بارگذاری شده.

 

پیش نویس

در انتظار تایید:

پس انتخاب آیکون انتشار محصول شما در صف انتظار برای بررسی توسط کارشناسان عطارد قرار می‌گیرد و در این وضعیت نمایش داده می‌شود.

آیکون‌ها:

با انتخاب آیکون سه نقطه می‌توانید اطلاعات بارگذاری شده را مشاهده کنید.

در انتظار تایید

تایید شده:

نمایش این وضعیت به این معنی است که اطلاعات کتاب شما با شرایط انتشار محصول در عطارد مطابقت داشته و اطلاعات هر مولفه به درستی درج شده‌ است لذا کتاب تایید شده می‌باشد. در این وضعیت پس از افزودن تنوع و قیمت‌گذاری، محصول شما در سایت و اپلیکیشن قابل مشاهده خواهد بود.

آیکون‌ها:

در این وضعیت با انتخاب آیکون مداد می‌توانید اطلاعات اولیه محصول را ویرایش کنید. همچنین با انتخاب آیکون سبد امکان قیمت‌گذاری بر روی محصول و برای کتاب‌های نفیس امکان افزودن تنوع و سپس قیمت‌گذاری وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر حتما مقاله “درج تنوع و قیمت‌گذاری کتاب‌ها” را مطالعه فرمایید.

تایید شده

رد شده:

اگر محصولی به علت عدم رعایت اصول افزودن کتاب، یک یا چند مولفه‌ی آن مورد تایید کارشناسان پذیرش محصول نباشد در این وضعیت نمایش داده می‌شود.

آیکون‌ها:

در این وضعیت پس از انتخاب آیکون مداد علت رد شدن برای هر مولفه به طور جداگانه ذکر شده است. همچنین پس از انتخاب آیکون مداد ممکن است در ابتدای صفحه توضیحات بیشتر توسط کارشناسان عطارد در کادر “توضیحات اصلاحی” درج شده باشد. شما می‌توانید با اعمال تغییرات لازم مجدداً اطلاعات صحیح را ارسال فرمایید. در این وضعیت همانند وضعیت‌های قبلی با انتخاب آیکون سه نقطه می‌توانید اطلاعات محصول را مشاهده کنید.

در صورتی که نسبت به ایرادات مطرح شده توسط کارشناسان پذیرش محصول اعتراض دارید، موضوع را از طریق تیکت به واحد توسعه و پذیرش محصول اطلاع دهید.

رد شده

در حال بررسی مجدد:

در صورتی که پس از تأیید کتاب، اطلاعات اولیه محصول از قبیل دسته‌بندی، وزن، شرح کتاب و… را ویرایش کنید، کتاب مجدداً در صف بررسی کارشناسان قرار می‌گیرد و در این وضعیت نمایش داده می‌شود. توجه کنید که در این وضعیت، مادامی که درخواست ویرایش شما تایید نشده، کتاب در سایت و اپلیکیشن نمایش داده نمی‌شود.

آیکون‌ها:

در صورتی که با انتخاب آیکون افزودن تنوع قصد ویرایش قیمت یا افزودن تنوع دیگری داشته باشید، موارد جدید پس از تایید مجدد نمایش داده خواهد شد.

 

در حال بررسی مجدد

ویرایش مجدد:

اگر در وضعیت “درحال بررسی مجدد” اصلاحات و تغییرات مدنظر شما مورد تایید کارشناسان نباشد، این وضعیت نمایش داده می‌شود و لازم است طبق یادداشت کارشناسان تغییرات لازم را مجددا انجام دهید.

آیکون‌ها: *************

حذف شده:

در صورتی که فروش محصول درج شده در عطارد ممنوع باشد، وضعیت محصول با عنوان “حذف شده” نمایش داده می‌شود.

 

وضعیت

نوشتهٔ بعدی
درج تنوع و قیمت‌گذاری کتاب‌ ها
نوشتهٔ پیشین
راهنمای افزودن کتاب جدید

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید